Direktlänk till inlägg 28 april 2014

Vecka 9

Av Fröken Envis - 28 april 2014 22:26

Invägning mån 28 april

    


Vikt: 63,3 kg

Fettprocent: 28,6%

Fettmassa: 18,1 kg

Midja: 65 cm

Lår: 59 cm

Stuss: 100 cm

BMI: 20,9


Veckans mat/träning/tankar

 

Måndag: Har sett på låren de senaste dagarna att jag gått ned i vikt så jag misstänkte att jag skulle väga låga 63 kg idag och det gjorde jag ju också så då blev det äntligen dags för nya kort!

Kort cykeltur hem från jobbet, i övrigt ingen träning idag. Chokladsugen. Längtar efter veckans ätardag.

Tisdag: Dagens träning: 2 km promenad, 5 km löpning. Chokladsugen idag också. Längtar fortfarande efter ätardagen. Ska ta den på torsdag eller fredag så jag behöver bara överleva i några dagar till men det känns länge!

Onsdag: Hade inte tänkt äta choklad idag men det råkade bli så. Satt och spelade spel och umgicks med några andra och de både drack alkohol och åt godis så till sist började jag tänka att "jag vill också!". Så då hämtade jag helt enkelt en choklad som fanns hemma och mumsade i mig den. Faaarligt att ha choklad hemma när man inte har ätardagar!

Torsdag: Idag hade jag min riktiga ätardag. Satte i mig 300 gram marabou-choklad, en dubbel guldnougat, en chokladmuffins och två sirapskakor.

Fredag: Den här dagen skulle jag inte äta choklad men min hjärna började spela spratt med mig i form med "men du fuskade ju i onsdags, då kan du lika gärna fuska idag också" och jag gav efter!

Lördag: Extremt chokladsugen. Ville verkligen fuska idag också men logiken kickade in och sade att det ju kanske är dumt att äta choklad varje dag när man försöker gå ned i vikt .... Så då lyckades jag faktiskt låta bli. 6 km löpning blev det också.

Söndag: 2 km promenad.


#viktblogg #invägning #BMI #vikt #midjemått #stussmått #lårmått #fettprocent #fettmassa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fröken Envis - 30 oktober 2015 23:21

Tänkte bara säga att jag inte har glömt bort den här bloggen. Har stora skadeproblem och kan/får nästan inte röra på mig alls. Men jag återkommer när jag blivit hel. ...

Av Fröken Envis - 6 januari 2015 16:09


  \P       Vikt: 61,3 kg Fettprocent: 28,2% Fettmassa: 17,3 kg Midja: 65 cm Lår: 58 cm Stuss: 98 cm BMI: 20,2   Säger som vanligt - Läääänge sedan jag skrev sist, men nu är jag tillbaka igen!   Idag är det tisdag och jag vä...

Av Fröken Envis - 22 juli 2014 22:23


Nu när jag gått ned 5 kg sedan jag började med det här projektet så tyckte jag det skulle vara kul med lite före- och efterbilder!        2           Mån 3 mars: Vikt: 67,1 kg Fettprocent: 32,7% Fettmassa: ...

Av Fröken Envis - 22 juli 2014 21:38


Invägning mån 21 juli     Vikt: 62,3 kg Fettprocent: 28,4% Fettmassa: 17,7 kg Midja: 66 cm Lår: 58 cm Stuss: 99 cm BMI: 20,6   Läääänge sedan jag skrev sist, men nu är jag tillbaka igen!   Veckans mat/träning/tankar   ...

Av Fröken Envis - 5 maj 2014 10:56

Invägning mån 5 maj   Vikt: 63,7 kg Fettprocent: 29,3% Fettmassa: 18,7 kg   Veckans mat/träning/tankar   Måndag: Med tre ätardagar förra veckan var det inte så konstigt att vågen visade plus idag. Det som däremot var lite konstigt, me...

Presentation


Mål: Att minska storleken på låren tills jag får plats i ett par normalstora byxor. Att få färre celluliter, mer magmuskler och i allmänhet se mer vältränad ut. Resultat hittills (6/1 -15): -5,8 kg och -4 cm lår.

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards